måndag 9 januari 2017

Bloggskugga!

Nä då, jag har faktiskt inte lagt ner bloggen även om det kan ha verkat så... :) Jul & nyår har bara rusat förbi och tiden till bloggen har helt enkelt inte räckt till, så blir det ibland. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni vill följa med mig nu ändå. Vill börja med att önska Er alla en god fortsättning och ett alldeles underbart år 2017.
 
Här har vardagen knackat på dörren och efter en härlig jul på Öland och nyårsfirande i Stockholm så börjar dagarna sakteliga ta form igen. Flickorna har börjat skolan efter heta protester och morgontrötthet. Själv ska jag försöka ta tag i träningen efter en låååång förkylning, vi får se hur det går med det...
 
Bäst av allt är ändå att vi äntligen går mot ljusare tider och i webshopen börjar redan vårens fina nyheter att trilla in. Välkomna att kika in när ni har lite tid över!
 
Kram på er
finaste ni!