söndag 4 december 2016

Julmys & önskningar...

Fy vad fort veckorna rullar på. Jag hinner inte mer än tänka att jag ska göra ett inlägg här förrän något annat dyker upp. Hoppas ni i alla fall haft en himla härlig andra advent vänner! Kan inte fatta att vi redan är där... Borde börja tänka lite mer på julklappar men har i alla fall klickat hem lite saker som flickorna skrivit på sina önskelistor. Annars är det mycket tankar kring framtiden som upptar min tid och jag har tyvärr svårt att vara här och nu i sinnet. Måste lära mig bli bättre på att uppskatta och ta vara på nuet!
 
På min egen önskelista står lite snö så att julkänslan äntligen kan börja infinna sig.
 
 
Åh såg just att på torsdag börjar Jul med Ernst, som jag längtat! Då blir det julmysig stämning och man vet att julen närmar sig :)
 
 
Annars njuter jag av tända ljus (som går åt som smör i solsken) denna mörka årstid, men mysigt är det.
 
♥ Ha nu en riktigt mysig kväll finaste ni ♥